Alla inlägg under november 2008

Av Mimmi - 20 november 2008 12:34

"Jag behöver att omges
av en ledstjärnas ljus"

- Ted Gärdestad

Av Mimmi - 17 november 2008 22:26

Dagarna går, för fort, de rinner ifrån mig. Men snart kommer helgen med stort H. Helgen som får gå och bli precis hur den vill, det kommer ändå blir bra, känner det på mig. Jag längtar så, när allt annat tynger mig är det den helgen som får mig att orka. Jag måste bara ta mig dit. 


Ska skriva ett tal om intryck och avtryck. Många olika händelser, platser och personen snurrade i mitt huvud och ideér tog form. Men än en gång slutade det med dig min vän, Sofie. Du har gjort starkare avtryck i mitt liv än du någonsin kommer att kunna förstå och ta till dig. <3


Ikväll var en kväll jag väntat länge på, utan att nog egentligen veta om det. Det var precis vad jag behövde, och det var alldeles för längesedan vi pratade sist. Jag märker hur mycket du påverkat mig, hur stor makt du hade, hur väl du faktiskt känner mig fortfarande. Du fick mig verkligen att le och skratta, det var precis det jag behövde, just ikväll.


Av Mimmi - 10 november 2008 20:48

Ibland blir jag så förbannad, så trött och ledsen. På de som bara orkar missunna sin bästa vän en av de härligaste som kan hända, kärlek.

Jag tror och litar på dig, jag tror på er!


Alltid här för dig <3


Ovido - Quiz & Flashcards