Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Keep the faith

Av Mimmi - 9 december 2009 09:44

Dagen avslutades riktigt bra igår, riktigt långt och skönt träningspass.  Mamma hämtade mig på jobb och skjutsade mig till träningen. Hann med en timmes kondition på löpband och cross trainer, sen 45 min inne på gymmet. Sen en kort paus med en halv banan och vatten och sen var det bara att köra stenhårt med Body Pump. Alltid lika skönt, alltid lika jobbigt!! Sen var det hem, en äggvite-omelett med skinka och liten sallad till det. Slå sig ner och titta på Desperate Housewifes tillsammans med mamma.


Idag är det jobb som gäller, ska försöka få lite mer gjort än igår och sen så blir det ett kortare pass ikväll. Hinner bara ca 45 min crosstrainer+ gym för att sedan haka på ett spinningpass. Riktigt längesen jag spinnade, det var faktiskt mitt första pass på Sollentuna Simhall. Då lyckades jag hamna på någon form av "bergsklättrar-pass 75" alltså 75 min långt. Idag ska det bara vara ett vanligt om jag förstår det hela rätt. Får hoppas på det!


Imorgon blir det ingen träning, då blir det jobb och sen ta sig till Nacka och plugga teori. På fredag ska jag vara LEDIG och åka in till stan och försöka shoppa lite julklappar hade jag tänkt. På kvällen blir det lite party hemma hos mig, blanda drinkar och vem vet vad som hittas på.


Skriver jag lite senare idag igen så vet ni, ingen bra dag på jobb idag heller helt enkelt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 5 april 2010 23:12

Jag vill ha allt, veta att allt kommer lösa sig. Jag kan inte ta livet som det kommer, jag vill planera hur det ska bli, och därför missar jag så otroligt mycket. Hur gör man annars?   Jag trodde aldrig att jag skulle vara i den sits jag är ida...

Av Mimmi - 14 mars 2010 00:30

Du vet när man kan känna hur man tittar på sitt eget liv men från ett annat perspektiv? Den där fågeln som sitter längst ut på en av alla grenar, eller kanske till och med den där vindpusten som nästan doftar vår?   Jag satte i hörlurarna i örone...

Av Mimmi - 29 januari 2010 00:16

Massor av saker att skriva om. Trött men med en sån otrolig lust att skriva. Lösningen: kort om allt! Tempo. Applåder. Suckar. Leenden. Grimaser. Spänning. Kroppsspråk. Tävlingarna. Headset. Tavlan. Folket. ALLT bara är så bra, jag stormtrivs oc...

Av Mimmi - 15 januari 2010 16:58

Jag föll för dig du förtjänar en nominering för rollen du spelade ...

Av Mimmi - 8 januari 2010 11:07

Sitter på jobbet och får ett samtal, okänt nummer och jag svarar. Visa sig vara ett jobb som jag sökt, så jag går ifrån och pratar med henne. Jag hade en 7 minuter lång telefonintervju, och ska nu på tisdag dit för vidare intervju. Det känns jätteb...

Ovido - Quiz & Flashcards