Alla inlägg under juni 2009

Av Mimmi - 2 juni 2009 20:58

Oooh det är så nära nu, så nära så nära. Så nära till så mycket!

Jag längtar, hela min kropp längtar och jag vill bara springa framåt, vara där redan nu. Samtidigt är det något som drar mig tillbaka, ner, som får mig att inse hur mycket jag kommer att sakna. Men jag sliter mig loss, den dagen kommer jag vara helt fri, från allt. Det kommer vara underbart, det bara ska vara det.


Av Mimmi - 1 juni 2009 22:42

Studenten närmar sig, det är helt okej att börja räkna timmar nu till och med. Idag har tjejorna varit här, solat, målat lakan, ätit lunch och skulle ha badat men det får blir lite senare;)

Det har varit helt underbart varmt, gick inte att hitta ett enda moln på den helt knallblå himmelen. Nej, det gick inte ens om man letade...

Därför får jag en klump i magen, får svårt att somna när alla väderleksrapporter lovar 5-8 grader, regn och kraftiga vindar tills på torsdag. Torsdag av alla dagar, min stora dag. VÅR STORA DAG!

Så, nu har jag fått utlopp för all den ilskan, orättivsan och frustrationen och ska därmed släppa det. Annars kommer det förstöra ännu mer.

Jag får helt enkelt se det från den rätta sidan. Jag har sett fram emot denna dagen hur länge som helst, den kommer att infinna sig oavsett väder, och jag kommer oavsett väder att vara helt galet lycklig!

Ovido - Quiz & Flashcards