Alla inlägg under november 2009

Av Mimmi - 18 november 2009 21:57

Bad dreams, bad dreams. Go away

Good dreams, good dreams. Here to stay

Av Mimmi - 6 november 2009 09:11

Denna veckan har gått ruskigt fort, redan fredag! Men mest för att det känns som att det är bara 3 dagar med bara jobb framför mig, men där tar jag ju fel! Ack så fel, för ikväll ska jag käka middag i stan med Viktor efter jobbet, supertrevligt!

Imorgon är det visserligen jobb, men inte hela dagen. Ska ju till Sandra sen, och Chrille har kommit tillbaka denna helgen så vi får ju träffa honom igen och förhoppningsvis massa annat roligt folk som man inte träffat på ett tag.


Var på Michael Jacksson's- This is it igår. Den var superbra, HAN var så bra! Bara man inte förväntar sig en konsert, eller en spelfilm, för det är inte vad man får. Det är klipp från repetitionerna, och han är så underbart pedantisk med varenda detalj. Så häftigt. Sen mötte Sofia upp oss där och så åkte hon med hem till mig, för duktiga hon jobbar som vikarie, och idag jobbar hon här på min sida av stan.


Just kiss me baby and tell me twice you're the one for me

Av Mimmi - 2 november 2009 22:57

En underbar helg, långt över förväntingarna. Jag bara njöt, från torsdag kväll till sen söndag eftermiddag.

Säg mig, när senast hade jag en söndag och verkligen bara gjorde INGET. Denna söndagen var en sån perfekt söndag. Vi låg i ett rum, lyssnade på musik, sov lite, pratade lite, bara var lite och jag log. Inte bara innombords, hela jag log. Det var en sån här helg jag behövde, en sån helg alla borde få ha. Och som alltid, så tar sådanna helger alltid slut för fort.

Tack Fidde, Chrille, André, Sara, Sandra, Sofia, Josefine, Olivia, Anna och ni andra som förgyllde den på ett eller annat sätt.



Ovido - Quiz & Flashcards